måndag 25 juli 2011

slina ..vitblanka ..rustika trägolv & ska måla min parkett..


Holly är lite hemlig vid fikulerastunden


vilken härlig regning dag det varit..
 när det är så här murrigt omkring en blir jag lite x:a känslig för färger ..
så nu när jag står och målar här hemma har jag gått och retat mig ännu mer på våra ohyggligt fula golv..senapsfärgad perfektparkett..huu
golven är ju allt ..
det spelar ju ingen roll hur fint du gör det utan är golven fel nyans ..
¨då kan du likagärna lägga ned dina projekt..
så är det för mig iallafall.
det var det första jag skulle gjort ..att måla om golven..
men sen kommer livet ivägen och varje ledig minut jag har måste/vill jag måla..
sen går tiden med rasande fart.
.hade jag bott själv så skulle det redan varit gjort men har man familj så gäller det att vara lagspelare..
och gissa vad.
.jag kan kallas mycket
 men någon lagspelare har jag aldrig benämns som..
min inspiro blir andra vackra golv










ja 


                 



            

                            









                                 





                                      
                            imorgon bär  det av till Fjäderholmarna..sova där några dagar
                                                  vakna till vattnets brus "Jag & Holly"
                                                                  ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar